الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

دعاهای ما...

سلام،

خیلی خوشحالم که افتتاح این وبلاگ مصادف با میلاد آقا امام زمان (عج) شده.داشتم فکر می‌کردم برای آغاز چی بنویسم؛ چیزی غیر از این به ذهنم نرسید:


"همه ما خواسته‌ها و دعاهایی از خدا داریم و همیشه سعی می‌کنیم در هر زمانی که حالی بهمون دست داد اونها رو از خدا بخواهیم. داشتم روی دعاهایی که اکثر مردم از خدای متعال دارند فکر می‌کردم؛ خواسته‌هایی مانند شفای مریض‌ها، حل مشکلات مالی، خوشبختی اولاد و ... .با خودم گفتم همه‌ی این‌‌ها با فرج مولامون حل میشه! حالا چرا ما می‌ذاریم این دعای جامع رو بعد از همه دعاهای ریز و درشت‌مون می گیم؟! حتی توی مجالس اهل بیت (ع) هم اکثراً این دعا رو جزء آخری‌ها میگن.مگه غیر از اینه که با ظهور حضرت تمام "حروف علم" بر انسان معلوم میشه و این طوری با کامل شدن علم پزشکی دیگه مریضی باقی نمی‌مونه که ما بخواهیم براش دعا کنیم؟! مگه جز اینه که با ظهور آقا زمین تمام ثروتش رو بر انسان آشکار می‌کنه و دیگه فقیری در سرتاسر زمین باقی نمی‌مونه؟! مگه جز اینه که...

اگه این طوری فکر کنیم به نظر می‌رسه همیشه فقط و فقط یک دعا در ذهن داشته باشیم":


"اللهم عجل لولیک الفرج"



نظرات 2 + ارسال نظر
س-ف شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:10

سلام.تبریک می گم!خیلی وقت بود منتظر این وبلاگ بودیم.شروع خوبی هم داشت.
مرحبا
ان شا الله موفق و پیروز باشید
فکر کنم اولین کامنت باشه نه؟
امیدوارم واسه وبلاگتون خوش قدم باشم.
یا علی

سلام س-ف جان!
خوبی؟ عیدت مبارک!
دیروز جات خیلی خالی بود.فکر کنم یکی از خداپسندانه ترین کارهای عمرم بود.
آره! شما نظرات این وبلاگ رو افتتاح کردی!
شما نمی‌خوای وبلاگ بزنی؟ شاید هم داری و رو نمی‌کنی!!!
یاحق

نوید سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 17:52 Http://HellRaider.Blogfa.Com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد