الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

۳- "... و یرزقه من حیث لا یحتسب"

سلامی ویژه به همه دوستان عزیز

من یک عذرخواهی بدهکارم برای اینکه بی‌خبر رفتم؛ ولی اگه شما هم موقعی که خواب هستید موبایلتون دم گوشتون زنگ بخوره و بهتون بگن تا دو ساعت دیگه پرواز دارید به من حق خواهید داد!

این سفر عمره یکی از عجیب‌ترین اتفاقات زندگیم بود.همه چیز ظرف یک روز اتفاق افتاد.شاید یک روز بشه بعنوان یکی از قسمت‌های "سریال 24" ازش استفاده کرد! خیلی هیجان‌انگیز میشه!

راستش سفر ما منتفی شده بود ولی یک روز قبل از حرکت تماس گرفتند و گفتند که فردا اعزام خواهید شد!(از اون اتفاقاتیه که فقط در ایران امکان روی دادنش هست!) ویزای همه خانواده آماده شده بود جز من

با اصرار زیاد من، خانواده ساک‌ها رو بستند و من راهیشون کردم و به خونه برگشتم.(خیلی حس ناراحت کننده‌ایه، نه؟).می‌خواستم وقتی بیدار شدم مطلبی با عنوان این مصرع بذارم "...قافله رفت و تو جا ماندی" این مصرعی بود که اون جانباز عزیزی که با ما به سفر "راهیان نور" می‌یاد بارها با سوز تکرار می‌کرد و من تازه حس می‌کردم مفهومش چیه...

که ناگهان موبایلم زنگ خورد...

باورتون میشه من حتی صورتم رو هم نشستم؟!!!

...

از پست بعد (تا چند ساعت دیگه، انشاالله) می‌ریم سراغ کار خودمون

نظرات 8 + ارسال نظر
م یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 14:06

وبلاگ آقای بازارگان دیدمتون خدا خیلی دوستتون داره فکر نمی کردم آنقدر آدم خوبی باشیدقدر خودتونو بدونین

شرمنده نکن دوست عزیز...
خدای ما چقدر مهربونه که ظاهر ما رو بین بندگانش اینقدر آراسته کرده، خودش، انشاالله، باطن ما رو هم درست کنه.

در پناه حق باشید
یامجیر

س-ف یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 16:06 http://swan.blogsky.com

سلام
خوش اومدید
به شدت به حالتون غبطه می خورم
برام دعا کنید

مهرگان یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 16:49

سلام
رسیدن به خیر و زیارت قبول

حتما حسابی هم برای درک عظمت ماه رمضان آماده شدین

خوب یه فراخوان داریم که با اجازتون مطرح میکنم یعنی از حضورتون دعوت می کنم :
فراخوان جمعی ختم قرآن توط دوستان وبلاگی بع این شرح :

شما می توانید با اعلام آمادگی در بخش نظرات
http://dokhtekong.blogsky.com/
یا
/www.kongwomen.com یک جزء از سی جزء قرآن کریم را انتخاب نمایید و پس از تایید شماره جزء انتخابی شما از سوی نگارنده در بخش نظرات وبلاگ تان،اقدام به تلاوت آن و شراکت در کسب ثواب نمائید.

خیلی خیلی التماس دعا حاج امین آقا

مهرگان یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 16:51

ببخشید دو تا اشتباه تایپی دارم

اصلاح میشود :
توسط دوستان وبلاگی
به این شرح

خط پنجم

ع.ر.وطن دوست یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 16:56 http://www.hekayathamchenanbaghist.blogsky.com

سلاااااام!
حاجییییی! :دی
زیارت قبول!
رسیدن بخیر!
ما رو که حتما دعا کردی!‌میدونم!
بگو سوغاتی چی اوردی برام!؟ :دی
تلفن میزنم برای بقیه احوالپرسی ها!
یا علی

[ بدون نام ] یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 17:04

از خدامون چیزی غریب نیست این مزمون که نوشته ای
زیارتت قبول
ایشالا حاجی بمونی

بنت الهدی یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 17:58

سلام
من که بشدت به حالتون غبطه میخورم...
زیارتتون قبول حق..
میدونم برای دوستان هم دعا کردین و از این بابت واقعا ممنونم و خدا رو شکر میکنم..
تو خونه ی خدا از بنده های خدا یاد کردن لذت بخشه و طلب مغفرت کردن براشون..
راستی حلول ماه مبارک هم بر شما مبارک
انشاءالله این ماه مبارک ماه ویژه ای برای شما خواهد بود از نظر معنوی..
التماس دعا

سهیل دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 23:28 http://daypic.blogfa.com

سلام.
توی هیئت دیدمت...
خیلی خوشحال شدم...
امیدوارم که باز هم خدا قسمتتون کنه...
=============================================
به کعبه گفتم تو از خاکی منم خاک،
چرا باید به دور تو بگردم ؟؟؟
ندا آمد تو با پا آمدی باید بگردی ،
برو با دل بیا، تا من بگردم!!
=============================================
التماس دعا.

یاعلی.

سلام بر سهیل عزیز!
قشنگ بود...
از خدا می‌خوام در جوونی قسمت همتون بکنه، یکبار چشم باز کردم دیدم اطرافم همه پیرمرد نشسته، یکی پاشو دراز کرده بود، یکی چرت می‌زد، یکی ...
خدای من! حمد مخصوص توست و بس

یامجیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد