الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

۲۱- حکایت این روزهای ما

سلام به همه دوستان، میلاد امام عشق و رحمت، علی ابن موسی الرضا (ع) رو تبریک میگم. براتون (و برای خودم) دعا می کنم هر چه سریعتر زیارت حرم با صفاشون قسمت تون بشه...



****

یه روز  تیم قایقرانی اول  تصمیم می گیرد که با  تیم دوم  در یک مسابقه سرعت شرکت کند. هر دو تیم توافق می‌کنند که سالی یک بار با هم رقابت کنند....

هر تیم شامل 8 نفر بود ...
در روزهای قبل از اولین مسابقه هر دو تیم خیلی خیلی زیاد تلاش می کردند که برای مسابقه به بیشترین آمادگی برسند .
روز مسابقه فرا می رسد و رقابت آغاز می شود . هر دو تیم شانه به شانه هم به پیش می رفتند و درحالی که قایقها خیلی نزدیک به هم بودند ، تیم دوم  با یک مایل اختلاف زودتر از خط پایان می گذرد و برنده مسابقه می‌شود ...

بازیکن های تیم اول از این شکست حسابی ناراحت می شوند و با حالتی افسرده از مسابقه بر می گردند ...

مسوولان تیم اول تصمیم می گیرند کاری کنند که در رقابت سال آینده حتماً پیروز بشوند ؛ برای همین یک تیم آنالیزور استخدام می کنند برای بررسی علل شکست و پیشنهاد دادن راه کارها و روشهای جدید برای پیروزی ...

بعد از تحقیقات گسترده ،‌ تیم تحقیق متوجه این نکته مهم شدند که در تیم دوم  ، 7 نفر پارو زن بوده‌اند و یک نفر کاپیتان ...

و خب البته در تیم اول 7 نفر کاپیتان بوده اند و یک نفر پارو زن ...!!!

... 

این نتایج مدیریت تیم را به فکر فرو برد ؛ مدیران تیم تصمیم گرفتند که مشاورانی را استخدام کنند که یک ساختار جدیدی را برای تیم طراحی کنند ..

بعد از چندین ماه مشاوران به این نتیجه رسیدند که تیم اول به این دلیل که کاپیتان های خیلی زیاد و پارو زن های خیلی کمی داشته شکست خورده ، درپایان بررسی ها مشاوران یک پیشنهاد مشخص داشتند : ساختار تیم اول باید تغییر کند !

از آن روز به بعد با ارائه راه کار مشاورین تیم اول چنین ترکیبی پیدا کرد : 4 نفر به عنوان کاپیتان ، 2 نفر بعنوان مدیر ، ‌1 نفر به عنوان مدیر ارشد و 1 نفر به عنوان پارو زن (!!!) علاوه بر این مشاورین پیشنهاد کردند برای بهبود کارکرد پارو زن ، حتما یاید پاروزنی با صلاحیت و توانایی بهتر در تیم به کارگرفته شود !

......

و در مسابقه سال بعد تیم دوم  با دو مایل اختلاف پیروز می شود ...!

بعد از شکست در دومین مسابقه ، مدیران تیم که خیلی ناراحت بودند در اولین گام خیلی سریع پارو زن را از تیم اخراج می کنند ، زیرا به این نتیجه رسیدند که پارو زن کارایی لازم را در تیم نداشته است .

اما در مقابل از مدیر ارشد و 2 نفر مدیر تیم خود قدردانی می کنند و جوایزی را به آنها می دهند ، برای اینکه اعتقاد داشتند که آنها انگیزه خیلی خوبی را در تیم ایجاد کردند و در مرحله آماده سازی زحمات زیادی کشیده اند ...

مدیران تیم اول در پایان به این نتیجه رسیدند که تیم آنالیز که به خوبی به بررسی دلایل شکست پرداخته بودند ، تیم مشاوران هم که استراتژی و ساختار خیلی خوبی برای تیم طراحی کرده بودند و مدیران تیم هم که به خوبی انگیزه لازم را در تیم ایجاد ایجاد کرده بودند ، پس حتما یکی از دلایل این شکست ها ، ناکارآمدی ابزار و وسایل استفاده شده بوده است (!!!) و برای بهبود کار و گرفتن نتیجه در مسابقه سال آینده باید وسایل استفاده شده در مسابقه را تغییر دهند ، در نتیجه :

تیم اول این روزها در حال طراحی یک " قایق " جدید است .... !!

 

 

 

نظرات 37 + ارسال نظر
ساناز پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:12 http://mini-ma.blogsky.com

دوست عزیز سلام
به من هم سر بزن . آپ شده منتظرت هستم .

راستی وقتی اومدی نظر یادت نره ........

موافق با تبادل لینک هستی ؟

اگه هستی خبر بده .

ممنون

سلام
می‌رسیم خدمت‌تون!

مهدی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:32

سلام خوبی
قالب نو مبارک خیلی خوب شدم خوشحالم کلی بابت گلها
گل سرزندگی و شادابیه.گاهی وقتها هم باید قایق و آدمهاشو ترک کرد.
درس بخونید

سلام آقا مهدی گل،
عیدت مبارک
آقا مشتاق دیدار مجازی! خیلی مخلصیم.

مهدی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:33

موفق باشی

و هم چنین!

س -ف پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:35 http://swan.blogsky.com

سلام
میلاد امام عشق بر شما هم مبارک باشه...
این داستان و قبلا هم شنیده بودم و متاسفانه همیشه شرایط ایران و برام تداعی کرده...
دعا یادتون نره...

در ضمن این حدیث هم عالی بود!
امام حسن(ع) می فرماید :
سوگند به‌ خداوند هر کس‌ ما را دوست‌ داشته‌ باشد ، اگر چه‌ در دورترین‌ نقاط مانند دیلم‌ اسیر باشد ، دوستى‌ ما براى‌ او مفید است‌ . همانا محبت‌ ما گناهان‌ فرزندان‌ آدم‌ را از بین‌ مى‌برد ، همانطور که‌ باد برگ‌ درختان‌ را مى‌ریزد. بحار الانوار ، ج‌ 44 ، ص‌ 24

سلام
مثل اینکه ما هیچوقت نمی تونیم شما رو غافلگیر کنیم!!!
بعضی طنزها واقعاً فوق العاده هستند و حال و روز ما رو بیان می کنند. من هم که می دونید، به زمین و زمان غر میزنم! و عاشق این تیپ داستانها هستم :)

بنت الهدی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:41

سلام
مجددا میلاد نور مبارک
انشاءالله زیارت ایشان هرچه زودتر نصیب همه ی ما شود....
داستان جالبی و عمیقی بود....نشنیده بودم...ممنونم.
..
انشاءالله در درستون موفق باشین
و خداوند شور و لذت درس خوندن رو روز به روز براتون بیشتر کنه...
یاحق.

سلام
هر چی سعی کردم نتونستم وارد قسمت نظرات وبلاگ تون بشم!
شعر زیبایی بود که من همیشه از شنیدنش لذت می برم مخصوصاً با صدای آقای چاوشی. متنی که از شهید بهشتی نوشته بودید خیلی زیبا بود.کاملاً با ایشون موافقم.ما باید سعی کنیم ائمه رو نه فقط به چشم مستجاب الدعوه بلکه بعنوان "سراج منیر" هدایت ببینیم.

از دعاتون خیلی خیلی ممنون.واقعاً گل گفتید.یه آمین بلند تو دلم گفتم!

به قول س-ف دعا یادتون نره

یامجیر

داود پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:58 http://yaran1388.blogsky.com

سلام امین جان
میلاد امام رضا(ع) بر شما و همه دوستان مبارک.
داستان جالبی است و حکایت مدیریت در کشور ما ٬ البته مشابه این در خصوص بازرسی هم حکایتی شنیدنی هست که انشاالله در فرصتی مناسب ذکر میکنم٬ ضمنا به نظرم قسمت نهم تپه برهانی نکات جالبی دارد که امیدوارم برای شما هم اینطور باشد. التماس دعا و خدانگهدار

سلام آقا داود عزیز
خیلی مخلصیم حاجی، می رسم خدمت تون

راستی، منتظر اون داستان هم هستیم

یاعلی

اسکالپل پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:22 http://scalpel.blogfa.com

سلام
در حد تیم ملی خندیدیم! دستتون درد نکنه.

سلام
به قول خودتون فتدبر!
وبلاگ شما فوق العاده است جناب دکتر، هر وقت از درس خسته میشم پست هاتون یک انبساط خاطر ایجاد میکنه.
به دانشجوی هرزه سلام برسونید!!!

یه آشنا پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:17

سلام
آقا این داستانو من به صورت پاورپوینت دیده بودم با این حقیقت که تیم اول پرچم ایران رو قایقش داشت و تیم دوم ژاپن!
راستی من هم عید میلاد رو بهتون تبریک میگم...
موفق باشید
یاعلی

سلام آشنا
واقعاً "حقیقته"
این ژاپنی ها واقعاً آدم های کم هوشی هستند ولی پشتکارشون اونها رو به این سطح رسونده.شاید هوش زیادی کار دست ما ایرانی ها داده!

مشهد رفتی بچه های این وبلاگ رو فراموش نکن
یاعلی

zdb جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:05 http://www.zshejazi.blogfa.com/

سلام.
میلاد این امام عزیز بر شما هم مبارک باشه.
نوشتتون جالب بود و همینطور که س-ف عزیز هم اشاره کردن . اوضاع ایران رو به یاد آدم میاره.
شکر
موفق و سربلند باشید!

سلام
من هم دقیقاْ به همین خاطر این طنز رو اینجا آوردم.
خانم س-ف! این همون سقف یه متری مدیران ماست که اشاره کردم!

ممنون که با وجود مشغله زیاد سر زدید
یاحق

مهرگان جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام حاج امین اقا
میلاد حضرت رو قبلا تبریک گفتم و بازهم میگم

به یه بازی وبلاگی دعوت شدین
تشریف میارین؟

سلام
آخ جون! پست جدید! اومدم

[ بدون نام ] جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:43

سلام برادر بزرگوار

گفتی که بلا بلا بلا ، گفتم چشم ،
از روز الست با رضا گفتم چشم
من آمده ام تا به ولایت برسم،
گفتی انا من شروطها گفتم چشم

عید مبارک

در مورد سوالتون یه راه آسون تر/ ار اینجا می تونید قالب تغییر یافته نظرات رو بگیرید:

http://tools.blogsky.com/1387/04/14/post-7

ممنون که سر زدیی.

صبح نزدیک است و ...

سلام پسر عمو!
تو همیشه یه سورپرایز برای ما داری! دستت درد نکنه

رستگار جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام
عیدتون قشنگ!

:) :) (خنده تلخ من از ...)
این داستان چقدر دور و بر ما مصداق داره...
جالب بود ممنون

سلام خانم رستگار
اینجا ایرانه! سخت نگیرید

یاحق

امین جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام دوستان
چه جالب، حالا شما می تونید موقع نظر دادن شکلک بذارید ولی من موقع جواب دادن نمی تونم! این چه مدیریتیه؟!!!

راستی، این علامت سوالها هم که روی اعصاب اسکی میرفت رو درست کردم.واسه شما هم درست شد؟

بنت الهدی جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:12

سلام آقای امین
براتون در وبلاگم یه آرزوی درسی کردم
چرا میشه همین شکلک کپی کنید..مثلا کروشهرو خودتون بزارین و متناسب با نوع شکلکی که میخواین آدرسشو بزارین مثلا :S042: خودتون کپی کنید..اگه رو شکلک کلیک کنین نمیشه در جواب دادن ..مال بلاگفا که اینجوره ..امتحان کنین.

سلام
مرسی، حتماً امتحان میکنم.
باز هم ممنون
--------------------------------------
چند دقیقه بعد: مثل اینکه جواب نداد، توی نظر بالا تست کردم!

سهیل جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 http://daypic.blogfa.com

سلام.

داستانشو قبلا توی ایمیلم خونده بودم ولی خیلی باهاله...آدم نمی دونه بخنده یا هاج و واج نگاه کنه...

راستی ...

سالها تاریخ گشت و گشت . . . .

شادمان شد تا شنید این سرگذشت . . . .

روز میلاد امام هشتم است . . . .

هشت هشت جمعه ی هشتاد هشت . . . .

سالروز ولادت با سعادت غریب الغربا حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) بر شیفتگان آن حضرت مبارک باد...

در این روز عزیز دعا واسه ی شفای مریض ها رو فراموش نکنید...

http://shorap.sums.ac.ir/icarusplus/export/sites/shorap/image/haramx202.jpg

التماس دعا.

یاعلی.

سلام سهیل
منم تبریک میگم
دعای برای مریض‌ها مخصوصاْ پدر علی بهترین کار امروزه ولی...
باز هم برگشتیم به اولین پست من در این وبلاگ

ع.ر.وطن دوست جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:48

سلام امین!!
عیدت مبارکک!
خوبی؟
ندیریت ایرانی واسه خودش یلیه! ایراد نگیر ازش!غرغرو!!:دی

اقا!این ارزویی که برای من کردی توی خونه مهرگان ،کلی توپ بود! خیلی حال کردم!
خودمم بودم نمیتونستم ارزو به این خوبی بکنم!

قربونت!
یا علی

سلام بر علیرضای عزیز
اونجا هم چراغونیه؟!
چی کار کنیم دیگه، کارمون درسته!

301040 جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:29 http://301040.blogsky.com

برگشتم. خوش اومدم :)

سلام
واقعاً خوش اومدی!

س.ح جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:44 http://badbadakeabyy.persianblog.ir

سلام سلام..
تبریک میگم بهتوت این عید رو..

دوباره میام واسه این مطلب هم حرف دارم..

ممنون که خبر میدین به شما میگن همسایه بامعرفت

راستی من هنوز نتونستم لقب پیدا کنم..

سلام ^2
من هم خدمت شما این عید ویژه رو تبریک میگم.
امروز خیلی یاد اون پست تون در راه آهن افتادم؛ انشاالله خیلی زود قسمت تون بشه
اینقدر سخته؟!

بنت الهدی جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:04

سلام

خب دیگه باهاش بسازین

آرزوتونو دیدم..احتمالا به همین شغل نائل شوم چون دو نفر برام آرزو کردن

سلام،
والا چون شما رو زیاد نمی شناسم و علائق تون رو نمیدونم شاید آرزوی خوبی نباشه.گفتم شاید خانم مهرگان شما رو بیشتر بشناسند این بود که همون رو تکرار کردم.در هر حال امیدوارم هر چی از خدا می خواهید بهتون بده.
ممنون از اینکه سر میزنید
در پناه حق

بنت الهدی جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:07

راستی سوالتونو الان دیدم ..بله برای ما درست شد.

خب الحمد لله

سیدامیرحسام جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 21:31 http://gharogati.blogsky.com/

سلام
مبارک باشه به سلامتی دیگه مشکل قالبتون هم حل شد/انشاالله همه مشکلات زندگی تون هم همین جوری حل بشه!

صبح نزدیک است و ...

سلام
با اینکه هیچ وقت این کاره نبودم با سعی و خطا رفتم جلو و خوشبختانه مشکل رو حل کردم!

فاطمه جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:00 http://ghazal2005a.persianblog.ir

سلام

خب شما که اینقدر زود آرزو می کنید برآورده می شه نمی شد یه آرزو درست و حسابی تر در حق من می کردید ... خدا وکیلی یه بار دیگه برید آرزوهایی که درحق بقیه دوستانتون توی وبلاگ مهرگان کردید رو بخونید آرزویی هم که در حق من کردید بخونید نوبت من که رسید قحط آرزو اومده بود خب آدم غبطه می خوره .
به هر حال توی وبلاگ بنده سریع اسیر هم آرزوی شما برآورده شده هم برای خودتون آرزو شده ... می تونید تشریف بیارید .
روزگارت باد شیرین !شاد باش

سلام
واقعاً عذر می خوام.چند دقیقه بیشتر وقت نداشتم و خیلی هول هولکی تایپ کردم.واقعاً اولین چیزی که به ذهنم رسید نوشتم.هر وقت به وبلاگ تون سر میزدم می دیدم همین طوری مونده و شما ما رو از نوشته های زیباتون بی نصیب می ذارید.
کاملاً حق با شماست و حق دارید عصبانی باشید.این دعا بیشتر در حق خودمون بود تا شما!
شما واقعاً از بندگان خاص خدا هستید.جدی میگم، دلیلش هم پست "روز نخست چون دم رندی زدیم و عشق " شماست.جداً وقتی خوندم به حالتون غبطه خوردم.آرزو می کنم؛ آرزو میکنم بهترین درجات بهشت مال شما باشه .اصلاً راه تون غیر از این هم نتیجه نمیده...
آرزو میکنم ،آرزو میکنم موسسه نرجس شیراز هیچوقت مشکل مادی نداشته باشه.آرزو میکنم دیگه هیچ بچه ای معلول جسمی و ذهنی نداشته باشیم.

و آرزو میکنم به هر چیزی که از خدا می خواهید برسید

فاطمه جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:24 http://ghazal2005a.persianblog.ir

بازم سلام تصحیح می کنم سریع السیر بود اینقدر عصبانیم که غلط املایی هم دارم
سریع السیر هم آرزوی شما برآورده شده ...

:):):)

مهرگان شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:42 http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام حاج امین آقا
می بینم که پا تو کفش ما کردین!!و پست مدیریتی مینویسید!!
این مطلب رو قبلا خونده بودم. در روزگاران گذشته این دست حکایات زیاد مطرح میکردیم و ما هم اونا رو تخصصی!!برسی میکردیم !!حکایتش هم در مورد تیم ایرانی و تیم ژاپنیه!! و مسئله کار گروهی و تیم ورکینگ

در مورد پست آرزوها . برای شما یه آرزوی دیگه هم نوشته بودم که بعد سانسورش کردم :که بعد از شهرداری تهران اگر دوست داشتین رئیس جمهور بشین!!

جالبه همه دوستان برای من آرزوی مدیریت هات چاکلت کردن!!

سلام
من خیلی از این حکایت خوشم اومد.البته بخش اعظمش برای این بود که من خیلی دید انتقادی به رفتارهای اجتماعی و دینی جامعه دارم و حقیقتاً خیلی وقت ها غصه می خورم که چرا مایی که دین به این زیبایی داریم که در همه زمینه ها حرف برای گفتن داره، اینقدر اوضاع مون خرابه.جداً ما هیچ چیز از آموزش های اجتماعی اسلام که اتفاقاً بخش بزرگی از دین رو تشکیل میده نفهمیدیم.برای ما دین خلاصه شده در نماز و روزه و عبادات فردی.خنده داره...
خیلی وقت ها با دیدن برخی صحنه ها یاد حرف سید جمال الدین اسدآبادی می یفتم پیش خودم میگم به واقع کشورهای غربی از ما خیلی خیلی مسلمون ترند!
رشته شما خیلی زیباست.ای کاش میشد ارشد در رشته مدیریت ساخت قبول بشم!
خیلی حرف زدم
یاحق

فاطمه شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 http://ghazal2005a.persianblog.ir

سلام
قرار نبود دیگه اینقدر ما رو شرمنده کنید ... اینقدر ها هم که شما گفتید نبوده و نیستیم ... از آرزوی جدیدتون هم ممنون . دیگه میشه به این یکی آرزو دل خوش کرد . چیکار کنم شوخی شوخی این بازی وبلاگی رو خیلی جدی گرفتم حیفم میومد حالا که داره در حقم آرزو میشه به همین آرزوهای کوچیک بسنده کنم ... به هر حال ببخشید که زدم سیم آخر .
روزگارت باد شیرین !شاد باش

سلام دوباره
ارزش کارتون رو دست کم نگیرید.طبق فرمایشات ائمه (ع) شاد کردن دل مومنین از اون کارهایی هست که خدا خیلی دوست داره بندگانش انجام بدند.توی این دوره زمونه این کارها هم خیلی کم شده.من جداْ پس از خوندن اون پست خیلی به حالتون غبطه خوردم.
راستی از دعای زیباتون ممنون، خیلی قشنگ بود
برقرار باشید و سبز

رمضان شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:52 http://MIGHAT61.BLOGFA.COM

سلام اقا امین گل
این قالب بلوگ اسکین خیلی مرا اذیت کرد مجبور شدم برگردم قالب بلوگفا. تعجب می کنم قالب شما سر و مور و سرحاله.بکبار دیگه تلاش می کنم برگردم ببینم می شه یا نه .شاد باشید. التماش دعا.

سلام آقای کاوسی
راست میگید، همه چیز بهم ریخته بود.الآن خوب شده.برای من که خوب کار میکنه! خوبیش اینه که بسیار عریضه و از لحاظ فضا چیزی کم نمی یاد

shiva شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:14 http://tazegi.blogsky.com

این داستان منو یاد خودمون می ندازه!

سلام
خود خودمون!

سیدامیرحسام یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 http://gharogati.blogsky.com/

سلام پسرعمو
روزگار به کام
ممنون که تشریف آوردید.

به روزم با:

====================
مگه خدا مرده !!؟
====================

تشریف بیارید خوشحال میشیم.

صبح نزدیک است و ...

مهدی یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:49

سلام به همگی
به اونهایی که رسیدم بیام بشون سر بزنمو به اونهایی هم که نرسیدم سر بزنم یا سر زدم و حاضری نزدمم
این روزها خیلی سرم شلوغه درسهام هم که سخت هست و من هم....................
آقا دیروز تولد من هم بود نگفتم چون یه جورایی........................تا همین الان بحث تولد به راه من یه عذر خواهی بدهکارم فعلا بپذیری نتوضیحش باشه بعد.
من که بیشتر مشتاق دیدارم مجازی و حقیقی فرقی نمیکنه همش مایه افتخاره و همیشه بهترین وبیشترین دعای من (اگه .............)بدرقه راه همه دوستانه.
خوب درسسسس بخونین
موفق باشید

سلام آقا مهدی گل
چقدر کامنت صمیمی ای نوشتی.
شما کارت درسته

سهیل یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:55 http://daypic.blogfa.com

سلام.

با تله موش به روزم ...

سیدامیرحسام دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:03 http://gharogati.blogsky.com/

سلام
همین جوری از این ورا رد می شدیم گفتیم یه سرم خونه شما بزنیم
ببینیم چه خبره!!؟
راستی داستان جالبی بود الان وقت کردم بخونمش.
همونطور که دوستان گفتن همون ذکر و خیر مدیریت خودمونه/اما انشاالله دیگه خودشون این مدیریت رو تغییر میدن دیگه!
درسته!!!!!؟

صبح نزدیک است و ...

سلام پسر عمو
شما کارت درسته
فکر یه ۵۰ -۶۰ سالی طول بکشه که امام زمان (عج) بخواد این وضعت رو درست کنه!!!

دعامون کن
یاحق

بنت الهدی سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:14

سلام و عرض ادب

سلام!!!

س.ح چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 21:08

سلام..مشکل ماها همینه دیگه..اقا بعضی موقع ها نمیخوایم واقعیت رو بپذیریم..ای بابا..

خوبین؟درسا چطوره؟
اومدم بگم اصلا استرس زمان رو نداشته باشین..فقط سعی کنین به طور مفید صرفش کنین..
موفق باشین

سلام
شعار هر ایرانی: "واقعیت اونی هست که من میگم"!

من و استرس؟ شوخی می کنید! مسابقه هست دیگه، بعضی اوقات اون جلو میزنه و بعضی وقت ها من!

ممنون از لطف تون

ع.ر.وطن دوست پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:11 http://123tamam.blogsky.com

سلام!
چطورییی؟
بابا چی شد این عکسا پس!؟

یه پست جدید دارم توی 123 ! یه سر بیا ! نظرت رو میخوام!
یا علی

please wait... windows is loading

ابر خطا پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:04 http://parvaz8.blogfa.com

سلام قالبت و متنات عالیه به منم تونستی سر بزن
یاعلی مدد

سلام
میرسیم خدمتتون

مهدی پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:08

سلام خوبی
درسا چطورن؟بهشون میرسی که ؟
چه جالب فکر نمی کردم بگی صمیمی؟واسه من که سعی میکنم توی جمع بچه های اینجا حساب خونه های بچه ها رو از حساب دیگر مجازی ها جدا کنم ؛تلنگر خوبی بود .کار شما که درست تره مونده تا کار درست ما هزارن فرسخ...........چی شد بالاخره عذر خواهی ما پذیرفته شد؟
خوب درس بخون

سلام آقا مهدی گل (راستی، اسم برادار من هم مهدی هست)
این طوری که نمیشه! عذرخواهی برای چی؟! ما که فقط کامنت های پر مهر و محبت و البته صمیمی (چرا که نه) از شما دیدیم.عذرخواهی واسه چی دیگه؟!
فردا صبح(جمعه) اولین کنکور آزمایشی رو دارم.امان از سازمان سنجش! هنوز معلوم نکرده چطوری قراره کنکور آزمایشی بگیره.کی قراره برنامه ریزی منظم در این مملکت نهادینه بشه خدا میدونه!(چقدر من غر میزنم!)

دعامون کن زیاد
یاحق

جوان یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:46 http://www.zameneahu.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی دارید وروحیه ای شاد و مدیریتی!!!!
موفق باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد