الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

۵۷- شاید برای آخرین بار...

یکی از تاثیرگذارترین صحنه‌هایی که هر بیننده در بازدید از مناطق عملیاتی با اون مواجه میشه، تابلو نوشته‌هایی هست که در طول مسیر نصب شده. جملاتی کوتاه و در عین حال تامل‌برانگیز... گاهی اوقات این نوشته‌ها در طول روز بارها جلوی چشم آدم میاد و قلقلکش میده. چند نمونه از این تابلو نوشته‌ها رو براتون میذارم:

 

پ.ن: به حول و قوه الهی امروز عازم اردوی راهیان نور هستم؛راستش رو بخواهید اینکه شاید آخرین باری باشه که توفیق این سفر پر از معنویت رو دارم کمی برام ناراحت کننده هست. طی این سال‌ها این دیدارها برای من منشا برکات زیادی بوده... در هر حال دوستان عزیز رو از یاد نخواهم برد.

نظرات 10 + ارسال نظر
سید سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 http://www.bidmajnoon.blogsky.com/

سلام...
خیلی زودتر از اون چیزی که فکر می کردم تموم شد!

انشاالله حداکثر استفاده رو ببری و دست پرتر از سال های گذشته برگردی.

سلام من رو هم برسون مخصوصا شلمچه...

یاعلی

صبح نزدیک است و ...

سلام سید جان
امسال از هر سالی برام زودتر تموم شد

الآن دارم جواب شما رو از مشهد میدم، جای شما و دوستان خالی
یاعلی

روزهای جانبازی سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:17 http://mighat61.blogfa.com

سلام بر امین بزرگوار
خوشا به سعادتتان
التماس دعا

سلام علیکم

محتاج دعای شمائیم...

مهرگان چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام حاج آقا
زیارت کربلای ایران قبول باشه

زیارت رفتن دست ما نیست که اولین و آخرینش باشه . من همیشه اعتقاد داشتم زائر دعوت میشه






سلام خانم مهرگان
خیلی ممنون و متشکر!

من هم نظر شما دارم،ولی خب، من از لحاظ تئوری عرض کردم

تسلیم!

مهرگان چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 20:48 http://bandarmehr.blogfa.com/

سلامی از نو

وعده صادق
http://www.alvadossadegh.com/fa/index.php

موعود
http://www.mouood.org/

ظاهرا وبلاگ جناب مهندس اعظم تعطیل شده!!
احتمالا خودم بعد از ایام نوروز مباحث فراماسونری رو در وبلاگم شروع می کنم

موفق باشید

سلام مجدد
چقدر عالی!

ممنون از شما
آخ جون سونامی

برقرار باشید

M.M پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:05

سلام خوبید رسیدن به خیر
خوب بود؟
اقا سید باز که سونامی سفر راه انداختین!
گمونم عید قربان بود رفته بودم برای بلیط یاد شما
افتادم
کلی به این کنکور بد و بیراه گفتم که اگر تو نبودی ای کنکور دون مایه!!!!!!!!!!! هم اکنون سید در مشهد به سر میبردندی!!!!!!!!

می بینم که روز عید هم دوباره سادات همه جمعند!
خوشا به سعادتتون!
ما که امسال عیدمون رو تقدیم پژوهشکده کردیم!
20 ام پرزنت!!!!!!!!!!!!25 ام امتحان رفرنس!!!!!!!!!!!!!!
خدا رحم کند
دعامون کنید

سلام
مگه میشه بد بگذره، اون هم در کنار همشهری های شما؟!
چه کنیم دیگه، این مدیر برنامه برامون همیشه توی اسفند ماه برنامه سنگین برامون میچینه.

الآن هم از مشهد دارم جواب کامنت تون رو میدم، انشاالله به زودی قسمت همه دوستان... جداً آدم نمیتونه دل بکنه...

خیره انشاالله، این هم حلاوت خاص خودش رو داره؛ بالاخره جبهه علمی هست دیگه
اینهایی که گفتید یعنی چه؟!!!

روزهای جانبازی شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:50 http://mighat61.blogfa.com

سلام بزرگوار
پیشاپیش عید زیبای نوروز را به شما و خانواده ی محترمتان تبریک می گویم.
برایتان سالی سرشار از موفقیت شادکامی سعادت و بهروزی از خداوند بزرگ طلب می نمایم.
شعر زیر را بعنوان عیدی تقدیم تان می کنم. شاد باشید.
زندگی بافتن یک قالیست
نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی
نقشه را اوست که تعیین کرده
تو در این بین فقط می بافی
نقشه را خوب نگه کن، نکند آخر کار
قالی زندگی ات را نخرند...


سلام و درود خدا
خیلی ممنون از عیدی تون، خیلی لطیف بود
من هم سالی پر از توفیق رو برای شما و خانواده گرامی آرزو می کنم

التماس دعا، از اون مخصوص ها!

یاعلی

س.ح یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:27

سلاام
احوال شما؟
نگین که شما هم قرار به جمع وبلاگ تطیلی ها بپیوندید
اومدم سال نو رو پیشا پیش تبریک بگم
امیدوارم این بهار از اون بهارهایی باشه که کلی بذر خوب خوب توش میکارین
التماس دعا
یا علی

سلام و رحمت خدا
ممنون، شکر خدا، انشاالله شما هم رو به راه باشید
و همچنین برای شما، انشاالله سال بسیار خوب و پر از موفقیتی در پیش رو داشته باشید.
نه، در خدمت تون هستیم. توی اسفند و نیمه فروردین معمولاً کمتر تهران هستم و دسترسیم به اینترنت محدود!

یاعلی

راضیه دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:01 http://www.judyabot.blogfa.com

سلام و درود!

من هم امسال برای اولین بار توفیق حضور در مناطق عملیاتی جنوب رو پیدا کردم!!

امیدوارم آخرین بار نباشه!!

اتفاقا این تابلو نوشته ها خیلی توجه من رو در این سفر جلب کرد!
خیلی نکات تامل برانگیزی داشتن!
به قول شما واقعا ذهن آدم رو قلقلک میدن!!

یه پست در رابطه با جنوب گذاشتم!
خوشحال میشم تشریف بیارید و بخونینش!

عیدتون هم مبارک!
با آرزوی سالی سرشااار از موفقیت....

ما رو هم دعا کنید!

سلام
به سلامتی! فقط مواظب باشید، اونجا اعتیادآورترین جایی هست که من تا حالا دیدم

رسیدم خدمت‌تون، مدارکش هم موجوده!

سال خوبی داشته باشید
باحق

یک زن سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 http://radepayeman.blogsky.com

چرا نوشتید فکر میکنید این آخرین باری که راهی ی سرزمین نورید ؟
بیشتر از هم این نکته برای من تو پستتون شاخص شد. البته ببخشید که میپرسم .

سلام، خواهش می‌کنم؛ از این جهت که من دیگه درسم تموم شده... خب خیلی سخت هست که آدم غیر از ایام دانشجویی فرصت کنه بره! بهانه تراشی نیست، شرایط من کمی خاص هست.

سال نوتون مبارک
یاعلی

علیرضا اکرامی یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 http://ekrami.orq.ir

سلام
چرا فکر میکنی آخرین سفر باشه؟

سلام
خیلی‌ها ازم پرسیدند، توی کامنت‌های بالایی جواب دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد