الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

خدایا شکرت! قبول شدم!!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
هدی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 http://elmoservat.blogfa.com

سلام
تبریک میگم
...
خدا رو شکر.
نتیجه ی تلاش خودتون رو دیدین.
ان شاءالله مراحل بالاتر
...
در پناه حق

سلام
ممنونم از لطف‌تون

نه دیگه! بیشتر از ارشد جلو نمیرم،اهداف دیگه‌ای در سر دارم!

برقرار باشید

M.M یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:02

سلام
مبارک باشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خوش خبر باشید آقا سید
انشاللهههه بهترین دوره رو داشته باشیددددددددددددددددددددددددد
آقا شیرنیییییییییییییییییییییی
خیلی زیاد خوشحال شدم

سلام
ممنونم،قسمت شما شده وگرنه باید همینو براتون دعا میکردم!
فقط گویا باید یه دو ماهی قبل از دانشگاه برم خدمت نظام مقدس! البته خیلی هم خوبه
والا ما هنوز موندیم شیرینی مجازی رو چطور میشه داد! جداً یه سوال اساسی هست!

برقرار باشید

داود یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:58

سلام امین جان
عالی...بهترین خبر ممکن...نتیجه زحمات صادقانه شما...انشاالله در کنکور اصلی هم همینطور باشه...البته دوستان را فراموش نکنی.
خیلی خوشحال شدم.
یاحق

سلام آقای حیدری
خیلی ممنون و متشکر
شما همیشه به من لطف داشتید

حق یارتون

حامیم یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:05 http://mehrmah.blogfa.com

سلام چه طوری سید!!!!
سید دیدی دعای ما گرفت! حالا نوبت شوماست ما رو دعا کنیا!

حالا می تونی رشته ای که دوست داری بری؟
راستی شیرینی بچه های کانون یادت نره ها!!!

همیشه زیر سایه امام عصر علیه السلام موفق و پیروز و سعادت مند باشی.
یا علی مدد.

سلام اخوی!
دعاهای شما که همیشه میگیره،مثل برق!
شدنش که میشه ولی آدم میمونه بین رشته یا دانشگاه کدوم رو اتخاب کنه
همین روزها میام اون طرفا، امیدوارم باشی که ببینمت.

برقرار باشی رفیق

پریسا یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:52 http://vahhm.blogfa.com

سلام

تبریک!!!!!

ایشالا تو انتخاب رشته هم موفق باشید و به اون جایی که می خواید برسید............

یا حق!

سلام
ممنون، شما و همه دوستان لطف دارید.
انشاالله، شما دعا کنید اتفاق عجیب غریبی توی انتخاب رشته رخ نده!

براتون آرزوی موفقیت دارم.
یاعلی

فاطمه چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 http://ghazal2005a.persianblog.ir

سلام

تبریک عرض می کنم ... خدا رو شکر ... انشاالله موفق باشید

روزگارت باد شیرین ! شاد باش

سلام فاطمه خانم
خیلی ممنون، شما لطف دارید

روزگارتون شیرین‌تر
علی یارمون

مهرگان چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:03

سلام علیکم
خوب هستین آقا سید؟؟
انشالله به سلامتی
امیدوارم همیشه با طعم قبولی سر و کار داشته باشین

در پناه حق

ما چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:59 http://swan.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااام!!!
وااااااااااااااااااااااااای کلی خوشحال شدم!
بلاخره مزد زحمات تون و گرفتین! خدا رو شکر.
منتظر یه شیرینی تپل مپل از شما هستیم!!
دعامون کنید
یا علی

سلام
بسیار ممنون و متشکر!
ما بالاخره نفهمیدیم این شیرینی مجازی رو چطور میشه داد! جداً یکی از سوالات اساسی من شده! آخه کسی هم که نمیاد حضوری ازمون بگیره خیال‌مون رو راحت کنه

محتاج دعا هستیم

روزهای جانبازی چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:41 http://mighat61.blogfa.com

سلام اقا سید بزرگوار
خداقوت
اول عذر خواهی می کنم بخاطر تاخیرم در عرض تبریک
دوم بسیار خوشحال هستم جوانان معتقدی مثل شما برای ادامه ی تحصیل موفق شوند.
شاد باشیبزرگوار
شیرینی ما را بدهید به اقا داود. او که بخورد انگار ما خورده ایم. وصف العیش نصف العیش

سلام و عرض ارادت آقای کاوسی
خواهش می‌کنم، این هم مثل ماهی هست، هر وقت بگیرید(بگید!) تازه هست!
شما مثل همیشه به من لطف دارید
ما که مشتاق دیدار آقای حیدری هستیم ولی کمی کم سعادتیم ولی چشم،امرکم مطاع!

یاعلی

راضیه شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:29 http://www.judyabot.blogfa.com

تبریک میگم!
ان شاالله در همه ی مراحل زندگی موفق باشید و نتیجه ی تلاشهاتون رو ببینید!

بسیار ممنون و متشکر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد