الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

71- و باز هم بهار...



پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرماید: «اِذا رَأَیتُم الرَّبیعَ فَأَکْثِروا ذِکرَ النُّشورِ؛ هر وقت بهار را دیدید، بسیار از قیامت یاد کنید

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرگان یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:43 http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام حاج آقا
خوب هستین؟

میدونید!! اینقدر آفتاب تو سرمون زده که بهار رو از یادبردیم!!

سلام
خب البته الآن تابستون هست و این طبیعیه!
منظور من از این پست این صحنه‌های زیبا و عبرت‌انگیز بهار برای ماست، احساس میکنم ماها اینقدر غرق روزمرگی شدیم که دیگه به چیزهایی مثل مرگ و ... کمتر فکر می‌کنیم!

من که گفتم تسلیمم!

دعا بفرمائید

من یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:29

سلام
من دلتنگ خدام و با این دلتنگی برای من همه چیز بی رنگه و قیامت برای من دیگه ترسناک نیست

سلام
چقدر این احساس توی وجود آدم خوشاینده...دعا کنید برای ما هم این مهم حاصل بشه...

هدی سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 http://elmoservat.blogfa.com

سلام
با مهرگان موافقم شدید!
..
ولی خب همونطور که در بهار طبیعت زنده میشه بعد از مردن .ما هم زنده میشیم در قیامت ..این خود نشانه ها و آیات خدای بزرگمون هست.که بیشتر فکر کنیم.
..
ممنون
التماس دعا

سلام
"...که بیشتر فکر کنیم"

محتاج دعا هستم،بدون تعارف
یاحق

س.ح چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:58

سلاام
ما ها از بهار فقط قشنگیشو دوس داریم
دیگه به این فکر نمیکنیم که قبلش باید یه زمستون و پشت سر بزاریم
البته ما شاید اشتباه باشه بهتره بگم من
ممنون
التماس دعا
یا علی

سلام
همون "ما" درسته! کاش کمی مثل دوربین‌های امروزی "واید" نگاه می‌کردیم...

یاعلی

راضیه جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:02 http://www.judyabot.blogfa.com

سلام

امیدوارم اونقدر عاشق خدا باشیم که در قیامت با افتخار و شادی دوباره از نو سر از خاک در بیاریم!

التماس دعا

سلام
یه آمین بلند گفتم

یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد