الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

86- عید غدیر

سلام دوستان، عیدتون مبارک،عید غدیرتون مبارک!

باز ما عید غدیری رفتیم مسافرت شایعه همه جا پیچیده که علت مسافرت، ندادن عیدی هست! جهت تنویر افکار عمومی باید عرض کنم که این مسافرت جهت تعظیم شعائر اسلامی(!) درباره صله‌ارحام بودو دیگر هیچ! جای همه خالی شب عید مهمان حضرت معصومه(س) بودیم... و البته در نقش نائب‌الزیاره همه دوستان! فوق‌العاده بود،تا حالا این حس و حال زیبا رو در حرم ندیده بودم... برای اینکه شریک‌تون کنم بعنوان عیدی این ویدئو زیبا رو از داخل حرم براتون میذارم...گلباران ضریح مطهر حضرت معصومه(س) با ذکر زیبای «اشهد ان علی ولی‌الله» توسط مردم در شب عید غدیر! پیشاپیش از حجم 27 مگابایتی عذرخواهی می‌کنم،دلم نیومد کیفیتش رو بیارم پائین! ‌ان‌شاالله خداوند همیشه اینترنت پرسرعت روزی‌تون کنه،آمین!

×لینک دانلود

نظرات 11 + ارسال نظر
آدم برفی چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 http://samiraab.blogfa.com

درود
تا به این لحظه هنوز فایل شما دانلود نشده است
اما من از شما ممنونم و مطمئن هستم بسیار جالبه.
از اونجایی که عیدی از دستان گرانقدر سید بسیار نیکو و پسندیده است، لطفا بعد از سفر عیدی فراموش نشه!
چون تا 48 ساعت بعد همچنان عید و گرفتن عیدی از رسوم پسندیده است.

سلام
نکنید این کارو! بعد از عمری سعی کردیم مشکل این عیدی مجازی رو حل کنیم! لطفاً به همین رضایت بدید!

هدی چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:37 http://elmoservat.blogfa.com

سلام آقا سید
ما هم داریم عیدیتون رو دانلود می کنیم..
دست شما درد نکنه ..از بین دوستان شما تنها کسی هستید که در این دنیای مجازی عیدی رو به دوستاتون دادید و این جای تقدیر داره
حق نگهدارتون

سلام

این جمله آخرتون کنایه به بقیه سیدها و سیده‌ها بود؟!!!

یامهدی

داود چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:17

سلام امین جان
عید بر همه شیعیان مخصوصا سادات گرانقدر مبارک
اتفاقا من هم روز عید قم بودم...زیارت شما قبول
آقا سید ما عیدی مجازی را قبول داریم ولی عیدی واقعی یه چیز دیگه ست ... منتظریم
یاعلی

سلام بزرگوار
خیلی ممنون و متشکر
چه عالی،میگم اونجا یه حال و هوایی داشت،پس بگو از کجا بود!
همین طوره،عیدی واقعی یه چیز دیگه ست!

هدی پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:20 http://elmoservat.blogfa.com

سلام
کنایه نبود واقعا همین طور بود منم گفتم از بین سادات فقط از شما عیدی گرفتم
دستتون درد نکنه..دیدیم... خیلی خوب بود ..گویی که خودمان هم در جوار ضریح مطهر حضرت معصومه(س) بودیم...
اجرکم عندالله
یا علی.

سلام
ای بابا! سادات هم سادات قدیم
خوشحالم خوش‌تون اومد! ان‌شاالله به زودی روزی‌تون بشه

علی یارتون

ما جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 17:43

سلام علیکم اقا سید
خوبید شما؟ عیدتون مبارک باشه..صد سال به این سالا!!
دست گل تون بابت عیدی درد نکنه!
اما یه سوال..
مگه فیلمبرداری و عکاسی در این مکان مقدس ممنوع نمی باشد؟!

سلام و رحمت خدا
تشکر،ان‌شاالله شما هم خوب باشید...بله! واقعاً هم صد سال به این سال‌ها!

اتفاقاً همون لحظه‌ای که می‌خواستم فیلم بگیرم یادش افتادم ولی با دیدن ده‌ها دوربینی که روشن شد و اینکه خادم هم بغل دست من بود و چیزی نگفت تردید‌ها رو کنار گذاشتم!!! این صحنه‌ها خیلی کم پیش میاد.واقعاً حیف بود از دستش میدادم!

خوشحال‌مون کردید
یاعلی

M.M یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:55

salam
khobin merc agha seid

سلام
عیدتون مبارک!

کریم دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 http://toloeesabz.blogfa.com

سلام حاجی سید کربلایی مشهدی قمی...
بابا دیگه سند بهشتو به نام کردی رفت بابا بسه دیگه ..
آقا زیارت قبول...
حاجی عیدت مبارک ...من با این که خودم قمیم ولی شب عید متاسفانه قم نبودم ...ولی چند روز بعد که رفتم هنوز حال و هوای عیدرو داشت...
خیلی مخلصیم...
یا علی مدد

سلام همسفر!
ای بابا! کاش این شکلی میشد بهشتی شد...
شب عیدی حرم خیلی خیلی خلوت بود،برای من که خیلی عجیب بود ولی بد هم نشد، یه زیارت درست و حسابی کردیم!
دو تا بیشتر!

علی یارمون

رستگار دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:00 http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام و درود

پساپس عید شما هم مبارک باشه!!!:دی

انشاالله همیشه از این جاهای خوب برید و از این عیدی های خوب هم به ما بدید!
و البته دعا هم فراموش نکنید!

در پناه حق!

سلام علیکم
تا چند روز این ور و اون ور هم حال و هوای عید هست! ما هم تبریکات وافر داریم خدمت‌تون.
انشا‌الله به زودی قسمت بشه دوباره و این بار با همسر گرانقدرتون به عتبات عالیات مشرف بشید و از اونجا هم با یه دربست برید مکه و مدینه!

محتاج دعاییم
حق یارتون

س.ح سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:00

سلام
احوال شما؟

ممنون خیلی زیبا بود
راستی با نظرتون تو وبلاگم کاملا موافقم این دوستای ما چشون شده؟
یا علی

سلام
شکر خدا،ان‌شاالله شما هم خوب باشید

من نمیدونم، یک سال و اندی پیش که به جرگه وبلاگ نویس‌ها پیوستم(!) بچه‌ها خیلی فعال بودند... دیگه هر چی سن بالاتر میره مشغولیات انسان‌ها هم زیادتر میشه...

علی یارتون

M.M پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:28

سلام خوبین سید
با اجازه:
"دیگه هر چی سن بالاتر میره مشغولیات انسان‌ها هم زیادتر میشه..."
انگار دنیا یه جوری شده!سکوت رو بهتر می پسنده

سلام
دنیا از همون اول همین شکلی بوده! آدما هستند که ظاهرش رو تعیین می کنند.

مهرگان شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:59

سلام کربلایی امین
خوب هستین؟
ببینید شفاف سازی چقدر خوبه؟؟
البته من هنوزم میگم شما فرار کردین که عیدی ندین!!

این لطف عمه بزرگوارتون بوده که دست پر برای عیدی دادن برگشتین!!!
ما به تک تک دوستان سادات زنگ زدیم عیدیمونو نگه دارن(البته برخی از دوستان هم حسابی شرمنده مون کردن)

عجیبه که اصلا خبری از آقا سید امیر حسام نشد

عید زیبای ولایت گذشت
و محرم عزیز از راه رسید
در عزاداری هاتون و لحظه های بارانی ما رو فراموش نکنید
اگرم مشهد رفتین سلام خاص ما رو به مولا برسونید

یا علی مدد

سلام و رحمت خدا
وقتی کامنت‌دونی رو باز میکنم و این دزد دریایی رو میبینم دیگه لازم نیست به نام نظر دهنده نگاه کنم!!!
البته شما کاملاً مختارید(!) ولی حیف نیست عید غدیر رو آدم خونه بمونه؟!

پسر عموی ما فعلاً در این شهر هزار رنگ تهران و در غربت ،در خدمت نظام مقدس هستند اون هم در کلانتری! و ما بخشی از امنیت کنونی خودمون رو مدیون ایشون هستیم
سلامتی همه سربازهای اسلام صلوات!

به روی چشم، ما هم همین انتظار رو داریم ازتون

علی یارتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد