الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

93- تمام دلخوشی...

کوچه هامان را به نامشان کردیم که هرگاه آدرس منزلمان را می دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به منزل می رسیم...




تمام دلخوشی من «دیدی» است که «بازدیدی» خواهد داشت...

نظرات 14 + ارسال نظر
مهدی موحدی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:04

به نام خدا
چه عکس زیبایی است...

سلام
زیبایی‌اش به خاطر شهیدان گمنامش هست و بس...

کاغذ و قلم شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 http://penandpaper.persianblog.ir

کاش به ما نیز نیم نگاهی بکنند

سلام
نیم نگاه؟! اگه کمی "بینا" باشیم حضورشون رو در کنار خودمون احساس خواهیم کرد...اونا همیشه هوای ما رو دارند... به قول شهید آوینی این باور که شهیدان رفتند و ما ماندیم درست نیست... ما رفتیم و شهدا ماندگار عالم هستند.

ممنون از حضورتون
التماس دعا

کاغذ و قلم شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:42 http://penandpaper.persianblog.ir

گفتم نیم نگاه از آن جهت که در دل تمنای آن را دارم که لایق بر این نگاه باشم
خوبان را آخر با خوبان معاشرت است...نمی شود پست بود و در منظر توجه...آن وقت می شود رها شده٬ بی قید...
هرچند که من از خوبان نبوده ام و مرا به رسم بنده نوازی به سمت خویش خوانده اند

احسنت...احسنت
سخن از زبان ما می‌گوئید...

س.ح شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:05

سلاام
احوال شما؟
زیارت قبول
اوه ه ه پس اونایی که دیدی نداشتن چی؟
...
ممنون که سر میزنید
امیدوارم در لیست دعا شوندگان هم باشیم
یا علی

سلام
تشکر
انشاالله روزی شما!
لیست ما خیلی بلندبالاست خانم س.ح!

علی یارمون

M.M یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:40

سلام
با بغض می نویسم آقا سید
از جنوب چی دیدی؟
هر سال دل گرفته تر!
امشب رفته بودیم سطح خیابونهای اهواز رسیدم به حسینیه ثارالله دل هوای نوای حاج صادق داشت با خواهرم می گفتم "یکی توی وبلاگش نوشته ما به جنوب مدیونیم"" دیگری دلش برای هر سال اومدن خوزستان تنگ میشه "دلم برای همه اونهای که شهید شدن تنگ شده به شوخی پرسید حالا کدوم نقطه ی دنیا هستن؟اروپا یا ....احساس تنهایی می کنیم سیداحساس غربت ......

سلام
هر چی بگید حق دارید...
غربت جنوب و مردم خونگرم و دوست‌داشتنی اون رو هر سال بیشتر از پارسال می‌بینم... کسانیکه بار اول‌شون هست که میان حسابی از این وضعیت متعجب میشن...
واقعاً موندم پول 1٪ نفت که قانوناً باید به استان‌های نفت‌خیز تعلق بگیره چی میشه... وقتی دولت‌ها عوض میشند و اوضاع فرقی نمیکنه به یقین میرسی که این سیاست نظام هست،دلیلش رو اما نمیدونم... وقتی میبینی جوونای دوست‌داشتنی و هم سن و سال خودت کنار جاده دارند بنزین میفروشند از خودت شرم میکنی... با این همه باز هم مردمش جوری باهات رفتار میکنند که گویا از خانوادشون هستی...
غربت اون سرزمین‌ها رو شاید شهدای غریب‌ترش بهتر از ما پایتخت‌نشینان بی دغدغه درک کنند...
این قصه سر دراز دارد...

داود دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:07

سلام امین جان
انشاالله برای این «دید» شما حتما «بازدیدی» هم وجود خواهد داشت...چه آنها بر سر سفره کریم نشسته اند و یاد گرفته اند که چگونه کریمانه بنگرند.
امیدوارم که امثال من حقیر شرمنده نگاه کریمانه آنها نشوم.
ضمنا سال جدید را پیشاپیش به شما و خانواده محترم تبریک عرض میکنم و بهترینها را برای شما آرزومندم.
التماس دعا

سلام رزمنده!
واقعاً امیدمون به همین دید و بازدیدهاست!
سال نوی شما هم مبارک...انشاالله بهترین سال زندگی‌تون رو در پیش رو داشته باشید

یاحق

حسین دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:08 http://mehrmah.blogfa.com

خوش به حال انان کهعاشقانه نور نوشیدند و نور شدند
بدا به حال من که در سیاه چال گناه مدفون شده ام...

سید دعامون کن شهدا دستمونو بگیرن...

سلام
گرفته‌اند...بگو ز عنایت رها نکنند...

کاوسی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:57 http://mighat61.blogfa.com

سلام
[گل][گل][گل]
نوروز آیین رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلب هایمان جای حضور دوستان هستند. در آغاز سال نو شادی مضاعف، اندیشه ای پویا و برخورداری از همه ی نعمت های خدادادی را برایتان آرزومندم.
خداوند یاری مان کند بتوانیم بیشتر و بیشتر به اهداف متعالی شهیدان پی ببریم.
شاد باشید.

سلام
عید شما هم مبارک آقای کاوسی عزیز
امیدوارم سال بسیار خوب و توام با سلامتی در پیش رو داشته باشید
انشاالله...انشاالله

برقرار باشید

پریسا چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 http://vahhm.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک.ایشالا 91 یکی از بهترین سالای زندگیتون بشه.....
من خودم اصالتاخوزستانیم اما به مناطق محرومش نرفته بودم.سال پیش واسه راهیان نور شوکه شده بودم از تناقضی که بین دلیل رفتن ما به اونجا و وضعیت رفاهی مردمش بود....البته هیچ جا به اندازه هویزه عصبانی نشدمامیدی هم به بهتر شدن اوضاعشون هم ندارم.
حق یارتون

سلام
ممنون، و همچنین برای شما
کاش من هم جاهای آباد خوزستان رو میدیم که حداقلی کمی دلم خوش بشه! ما که هر چی دیدیم متاسف شدیم...

برقرار باشید و سبز!

M.M جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:47

سلام
عیدتون مبارک آقا سید
مرسی پریسا جان

سلام
عید شما هم مبارک!
انشاالله سال خوبی در پیش رو داشته باشید

س.ح جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:47

سلاام اقای نجیبی
سال نو مبارک
امیدوارم که بهترین ها امسال در انتظارتون باشه
یا علی

سلام
سال نوی شما هم مبارک... دلم روشنه سال خوبی خواهم داشت!

امیدوارم برای شما هم اینگونه باشه!
علی یارمون

مهرگان شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:45

سلام
خوب هستین حاج آقا؟
اول زیارت قبول و بعد هم عیدتون مبارک
منم اومده بودم
اگر بتونم تا امشب آپ میکنم در موردش

سلام
من همیشه خوب خوبم! انشاالله شما هم سرحال باشید!
ممنون از لطف‌تون
"اگه بتونم"؟!!!!!!!!! خدا صبرتون بده با این اینترنت!

تسلیم!

عشق علیه السلام شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:04 http://eshgh135.blogfa.com

سلام
تشریف بیارید به وبم اگه موافق بودید تبادل لینک کنیم
اسمم عشق علیه السلام هستش
بگید چی لینکتون کنم
یازهرا

سلام علیکم...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:38

ای آرام دل های سرگردان ُای فریاد رس بندگان تنها ...به درگاهت آمده ام...اینک منم بنده ای که عمرش در گناه تباه شدهُ نافرمانی تو کرده و اکنون در پیشگاهت تو به خاک عبودیت افتاده ... من ازتو فرار میکنم وتو به دنبال منی ُاگر عذابم کنی شایسته ی آنم و اگر مرا ببخشایی ُ

انک انت تواب الرحیم...

*سلام.یک راست میرم سر اصل مطلب ما (قبل از همه خود بنده) خیانت کردیم!خیانت به تک تک افرادی که همه ی زندگی شون رو گذاشتن برای اینکه دست بیگانه به مملکت و ناموسشون نرسه ولی ما همه چیز رو نادیده گرفتیم نادیده گرفتیم که وضع جامعه اینه وضع دانشگاه ها اینه نادیده گرفتیم که... بازم بگم!!!!
وقتی رفتم معراج شهدای شهید محمود وند نفسم بالا نمیومد!!!شاید چون خودمو جای خواهرشون گذاشتم.دوستان خوبه که گهگداری به هدف شهدا فکر کنیم.

یا علی

به قول خودتون وظیفه*

سلام
چی بگم ... چیزی ندارم بگم... حق دارید... شرمنده‌ایم و شرمنده‌ایم و شرمنده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد