الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

95- امان...


اشتباها خانه ی خانم پیری را میگیری ...
 
می خواهی معذرتخواهی کنی ... هی می گوید: علی جان تویی؟
 
می گویی: ببخشید مادر اشتباه گرفتم ... باز می گوید: رضا جان تویی مادر؟ می گویی: نه مادر جان اشتباه شده ببخشید ...
 
اسم سوم را که می گوید دلت می شکند ...
 
می گویی: بله مادر جان، زنگ زدم احوالتون رو بپرسم ...
 
آنقدر ذوق می کند که چشم هایت خیس می شود...امان از بعضی بچه های نامرد

 

نظرات 9 + ارسال نظر
M.M پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:16

ما که نامرد نبودیم سید جان!
چه قدر صبورند این مادرها

سلام
مخاطب هم که شما نبودید
مادرها و پدرها بدون هیچ شکی بزرگترین نعمت‌های خداوند برای ما هستند... خدا پدر بزرگوار شما رو هم رحمت کنه، دعا کنید ما قدرشناس باشیم

کاوسی شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:28 http://mighat61.blogfa.com

سلام
خداقوت
به ریا وضو گرفتن، همه بود شستشویی
من و دست بی وضویی که نریزد آبرویی
به بهشت راه یابی، تو که پرده دار عیبی
شب وروز اگر بشویی به شراب دوست رویی
شعر از استاد پریش شهرضایی
ببخشید اگه کامنتم با پست شما همخوانی نداشت.
گفتم سلامی عرض کرده باشم.

سلام علیکم
شرمنده میکنید آقای کاوسی عزیز!
شعر زیبایی بود از شاعر همشهری شما، نگهدارشون باشه

دعا بفرمائید

پریسا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:13 http://http:/vahhm.blogfa.com

سلام
این ماجرا برای خودتون اتفاق افتاده؟!
اگه آره که دمتون گرم!!!
از جمله مسائلی که از سنتمون خیلی قبولش دارم همین احترام و محبت به پدر و مادره که متاسفانه گاهی خودمم رعایتش نمیکنم.
یا حق

سلام
نه... جایی خوندم بودم دیدم مناسب هست استفاده کردم... میخواستم یه مطلب دیگه بذارم که حیفم اومد از این استفاده نکنم... یه جور تلنگره دیگه

ما خیلی به پدر و مادرمون مدیون هستیم... حتی اگه هیچ نگاه دینی هم نداشته باشیم باز هم این نکته روشنه.
حق یارتون

س.ح سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:28

سلاام
من که خیلی خیلی به پدر مادرم مدیونم
شرمدگی مال 1 دقیقشه..
.....
گاهی وقتا فکر میکنم شدیم وسیله عذاب اونا رو زمین
از بس که دغدغه ما رو دارن
البته منظور بیشتر به خودم بوداا

یا علی

سلام
همه ما بهشون مدیون هستیم... مخصوصاً مادرا
تنها کسانی که میتونی مطمئن باشی تو رو به خاطر خودت دوست دارند و محبت‌شون واقعی هست همین پدرها و مادرها هستند.

علی یارمون!

کاغذ و قلم پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:52 http://penandpaper.persianblog.ir

هیءءء
چقدر ما بچه ها فراموش کاریم

امیرحسین چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:15 http://daftaremajaazi.blogfa.com/

چه نامرد!!!
من که بدهکار پدر و مادرمم! خیلی برام زحمت کشیدن.
ایشالا که من نامرد نباشم در حقشون

البته باید اعتراف کنم الان هم که کنارشون دارم زندگی میکنم میدونم که خیلی کم کاری میکنم و اذیت ...

سلام
همه‌مون بدهکاریم و مطمئن باش تا ابد هم نمی‌تونیم ادای دین بکنیم...
تا بوده همین بوده اخوی!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:58

آقا این اسم وبلاگتو عوض کن خدا که همیشه نگاش به ماس ماییم که خیلی وقتا فراموشش میکنیم.

سلام
میدونم...ولی نگاه داریم تا نگاه! کمی از دید بالاتری به قضیه نگاه کنید
اسم آهنگین وبلاگم رو دوست دارم...

[ بدون نام ] جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:23

سلام علیک
منظورتون از دید بالاتر همین آهنگین بودنه فقط؟؟؟

سلام
حالا که دوباره جوابم به کامنت‌تون رو مرور کردم دیدم حق دارید این برداشت رو بکنید اونا دو جمله مستقل بودند...
منظور از "نگاه"، عنایت خداوند هست. عنایت خدا هم بسته به لیاقت بندگانش درجاتی داره... حتی خود این لیاقت رو هم باید از خدا خواست(منظورم توفیق هست). عنوان وبلاگ یه جورایی دعا برای زیاد شدن ظرفیت عنایت خدا به بنده‌اش هست و کسب این درجات مختلف .نمیدونم متوجه منظورم میشید یا نه!

[ بدون نام ] یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:03

کلا من با این جمله مشکل دارم زیاد هم شنیدم و به هر کی گفته هم اعتراض کردم
نه برام قانع کننده نیست

سلام
منظورتون جملاتی هشت که با "امان" شروع میشه؟
حکم کلی که نمیشه داد! اینجا که کاملاً درسته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد