الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

113- یک پیشنهاد!

ماه مبارک رمضان فرا رسیده و همه ما به دنبال این هستیم که بیشترین استفاده را از این ایام ببریم. ماه رمضان بهار قرآن است و یکی از بهترین اعمال این ماه غور در دریای قرآن می‌باشد. پس چه خوب است که در این ماه عزیز حداقل یکبار قرآن را ختم کنیم. بیایید یک محاسبه سرانگشتی بکنیم!
قرآن به خط "عثمان طه" 604 صفحه دارد. اگر ماه مبارک را 30 روز فرض کنیم، با قرائت 4 صفحه قرآن بعد از نمازهای یومیه می‌توان در آخر ماه مبارک یک ختم قرآن صورت داد.

(4=(30*5)/604)

پس خیلی ساده، روزی بعد از هر نماز چهار صفحه قرآن می‌خوانیم!

 

از دعای خیر همدیگه رو فراموش نکنیم

 

پ.ن: براتون یک هدیه هم دارم که می‌تونید دانلود کنید و لذت ببرید! (لینک دانلود)

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:19

سلام
خییییییییییییییلی ممنون بابت هدیه

سلام
قابل شما رو نداشت!
یادم رفت بگم سخنران یکی از شاگردان با واسطه علامه طباطبایی هستند که تسلط فوق العاده‌ای به آثار علامه دارند.

مهدی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:40

از این استاد فایل های دیگه و کاملی دارید، اگه موجوده و فکر می کنید برای من قابل استفاده است بی زحمت بفرستید، البته اگر امکانش هست، با تشکر

سلام و درود
من نزدیک 10 گیگ فایل صوتی از ایشون دارم!!! ایشون آقای رحیمی شاگرد آیت الله امجد هستند. آیت الله امجد هم که حتماً میدونید، در کنار آیت الله جوادی آملی و استاد مطهری از شاگردان برجسته علامه هستند.
حقیقتاً آقای رحیمی از معدود کسانی هستند که عمق آثار و سخنان علامه رو فهمیدند.
چرا که نه برادر، خیلی هم خوشحال میشم در راه قرآن قدمی بردارم. همه صحبت‌های آقای رحیمی برای من نکاتی داشته، با این حال شرح رساله "الانسان" علامه برای من بسیار آموزنده بود، پر از نکات کاربردی در زندگی امروز! فقط حجم فایل‌ها کمی زیاده، البته من کوچکترین مشکلی ندارم! اگه شما هم مشکلی ندارید براتون به مرور میتونم ارسال کنم. بفرمائید شروع میکنم!
التماس دعا

مهدی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:21

سلام
متأسفانه سرعت پایین اینترنت از سرعت استفاده ی من از این فایلا بیشتره ممنون میشم که همون یواش یواش و با سلیقه ی موضوعی خودتون این کار رو انجام بدید.
دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد