الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

120-

یاد باد...یاد روزگاران شاد باد...




شرح رساله انسان علامه طباطبایی- بخش هفتم


نظرات 4 + ارسال نظر
... پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:34

بعضی از تغییراتی که بلاگ اسکای بعد از تغییراتش کرده، به جای مثبت بودن بدتر کار را سخت کرده.

برای اضافه کردن دسته بندی به یادداشت، وقتی یادداشت جدیدی بناست ارسال شود، در پایین صفحه قسمت تنظیمات این یادداشت و بعد در tab دسته بندی پایین سمت راست لینکی دارد با عنوان "افزودن و مدیریت دسته ها" که دسته بندی جدیدی را میتوان به آن افزود.

چند وقت پیش برای پیدا کردنش چند دقیقه ای مشغول بودم، منطق افزودن دسته بندی با ارسال پست از هم جداست برای همین کارشان کمی دور زا ذهن است.

سلام
چقدر خوب شد گفتید، متاسفانه من خیلی اهل دسته بندی نوشته‌ها نیستم ولی انگار برای دوستان مهم هست پس سعی میکنم این کار رو انجام بدم. من قبلاً دنبالش گشته بودم(البته خیلی بی حوصله!) ولی پیداش نکرده بودم،ممنون که راهنمایی کردید.
راستی میدونید چطور میشه قالب نظرات رو عوض کرد؟ توی ورژن قدیمی قالب وبلاگ از قالب نظرات جدا بود و برای هر کدوم هم یک سری تم پیش فرض موجود بود ولی توی ورژن جدید من نتونستم قالب قدیمی رو عوض کنم و از امکانات جدیدش استفاده کنم. اگه میدونید لطفاً بگید ما هم استفاده کنیم!
باز هم ممنون

مهدی پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:34

سلام
واقعا نمیدونم که چه جوری از شما تشکر کنم
خیلی دمت گرم
خدا تو تقدیرت سفر دوباره رو برات بنویسه ایشالا

سلام
همین که دوستان استفاده میکنند و مثل من لذت میبرند برای من کافیه.اینها مباحثی هست که هر جایی پیدا نمیشه و کسی هم مثل علامه نمیتونه این مباحث رو شرح بده.
نمیدونید چقدر دوست دارم این دعای شما مستجاب بشه! الهی آمین

... جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:56

در قسمت نمای وبلاگ و "ویرایش قالب" پایین نوشته
"" چنانچه نظرات شما به صورت پنجره جداگانه باز میشود برای ویرایش قالب آن اینجا را کلیک کنید ""

البته مساله تم پیش فرض را گویا نداره (البته توی قبلی هم من یادم نمیاد که بوده باشه. یعنی یک سری بود، ولی اطلاع نداشتم که به تفکیک قسمت اصلی و نظرات باشه)

ببخشید مساله دسته بندی فکر میکنم کلاً فقط از جانب یک نفر ولی دوبار مطرح شد، به دلیل سادگی در لینک دادن های آتی هست صرفا.
(مثلاً این لینک ماه رمضان باعث میشه بعد چند سال نگاه دوباره ای به پست هایی که برایش زحمت کشیده شده انداخته شود، و اینکه میشود بعداً یک جا لینک داد مثلاً این فایل ها را)

سلام
ممنون،خیلی لطف کردید
بله، در ورژن قبلی بلاگ اسکای قالب نظرات و قالب وبلاگ جدا از هم بود و برای هر کدوم هم یک سری قالب های پیش فرض وجود داشت.چیزی که الآن بعنوان قالب نظرات میبینید هم از اون موقع مونده. متاسفانه با تعویض قالب هم نتونستم امکانات جدید بخش نظرات از قبیل رتبه دادن به نظرات دیگران و ... را فعال کنم:(
دسته بندی که کلاً چیز خوبی هست، بهتره من هم رعایت کنم تا به قول شما در آینده کمک بکنه
بازم ممنون

التماس دعا

س.ح یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:33

سلام
طاعاتتون قبول حق
خوبین شما؟
ما به یاد دوستان هستیم..شما چطور؟

سلام علیکم
برقرار باشید، طاعات شما هم قبول حق، انشاالله خوب از این ماه استفاده کرده باشید
ممنون از لطف‌تون،ما هم دعاگوی دوستان هستیم.
شما قصد به روز رسانی ندارید؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد