الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

123- بخش یازدهم تا سیزدهم شرح رساله الانسان علامه طباطبایی

سلام

بخش‌های یازدهم تا سیزدهم شرح رساله الانسان علامه طباطبایی رو می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید:


بخش یازدهم(لینک دانلود)


بخش دوازدهم(لینک دانلود)


بخش سیزدهم(لینک دانلود)


نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:39

تشکر فراوان دوست عزیز

پریسا دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:04 http://vahhm.blogfa.com

باسلام
امیدوارم حالتون خوب باشه.
عتراف میکنم که مدتهاست سری به وبلاگ دوستان قدیمی نزدم اما هر از چند گاهی یادتون نوری رو تو خاطرم روشن میکنه.
ایشالا هر جا که هستید شاد وسلامت باشید.

سلام
ممنون از لطف‌تون
این تقریباً روال همه ما هست! یه مدتی وبلاگ گردی جزو کارهای روزانه ما هست ولی یه مقداری که سن بالا میره از سر آدم میفته! من هم مثل شما دیگه مثل سابق اهل وبلاگ نویسی نیستم.
با این حال خوشحال میشم وقتی کامنتی از دوستان میبینم.
ممنون از حضورتون
یاحق

مهدی پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:42

سلام
از این سیزده تا استفاده کردم
اگر لطف کنید قسمت های بعدی هم استفاده می کنم

سلام آقا مهدی
عرض پوزش بابت تاخیر؛ قسمت جدید رو آپلود کردم.
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد