الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

السلام علیک یا ریحانه النبی...

سلامی گرم به همه دوستان

ایام شهادت حضرت زهرا (س) رو خدمت‌تون تسلیت عرض می‌کنم.

چند تا عکس زیبا براتون انتخاب کردم که امیدوارم لذت ببرید. برای بزرگ شدن عکس‌ها روشون کلیک کنید.


 







پ.ن.۱: اگه قول بدید ما رو نزنید باید بگم که انشاالله و به امید خدا هفته آینده عازم مشهد الرضا (ع) هستم.نائب‌الزیاره همه دوستان هستم. شماها از همین جا سیم‌تون وصله ولی امثال من باید حتماً بریم به این جور جاها تا بلکه با قطع و وصل شدن سیم به جایی برسیم!


پ.ن.2: توی لینکی که در ادامه می‌یاد چتد تا پوستر زیبا و باکیفیت راجع به شهادت حضرت زهرا(س) هست، امیدوارم مثل من لذت ببرید:

http://www.2daylink.com/linkbox/archives/002662.html


نظرات 21 + ارسال نظر
س - ف یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:15 http://swan.blogsky.com

سلااام اقا سهیل.

چه خبرا؟ حالتون خوبه؟

اخه هی از این سفرای خوب می رید نمی گین ما حسودیمون می شه؟

التماس دعا خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــلی زیاد.
یادتون نره هااااا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
درباره ی مشکلاتی که گفتین هم من متاسفانه هیچ سر رشته ای ندارم.
ان شا الله از سفر که برگشتین خودتون زحمتش رو بکشید.

سفر بی خطر
فعلا
یا علی

سلام
(شوخی)من الآن دچار دوگانگی شخصیت شدم.اگه اسم من امین هست پس سهیل کیه؟! اگه سهیل درسته پس من کی هستم؟!!! اصلاً شاید دیگه همه پسرها رو سهیل می‌بینید!حالا این بنده خدا یه چیزی از دستش در رفت و توی وبلاگش گذاشت! (اتمام شوخی!)

خویید شما؟
با این کامنت فکر کنم دیگه کاملاً تشریف‌تون رو برگشتید!
در هر حال می‌دونم همه دوستان از این اتفاق خوشحالند(درسته؟)

حسودی چرا؟! تشریف می‌برید آژانس و بلیت می‌خرید و فردا مشهد هستید، به همین راحتی. امتحانات؟من هم دقیقاً بین امتحاناتم دارم میرم! یکی دو روز قرار نیست شاهکار کنیم.

التماس دعا
یاعلی

علی غضنفری یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:51 http://www.kokmorgh.blogfa.com

سلام سید
خوشا به حالت که راحت می تونی صدا بزنی مادر
خوشا به حالت ...
خوشا به حالت...

سید
رفتی مشهد
صحن مسجد گوهرشاد نگاهت به ضریح سلطان و مولا افتاد

از طرف من بگو
آقا دم شما گرم...
سید بهت تسلیت میگم
اگه دلت شکست
به مدینه ای که رفتیم به شبایی که باهم پشت بقیع بودیم به ...
یا ما هم باش
یه مدتی هست که فاقد لیاقت شدم
برای فرجش خیلی عا کن
دعامون کن رفیق

سلام علی جون
این طوری نگو...حضرت زهرا(س) مادر همه ماهاست.به خاطر همینه که این ایام برای ما با بقیه ایام عزاداری فرق می‌کنه...واقعاْ یک حس دیگه داره

حتماً به یاد تو و دوستان همسفر اون سفر نورانی هستم.
لیاقت؟ این کلمه واسه من هم خیلی سنگینه...

محتاج دعا هستیم، خیلی بیشتر از اونیکه فکر کنی...
یاعلی

راضیه یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:07 http://http:/www.judyabot.blogfa.com

سلام
خوشا به سعادتتان
ای کاش قسمت ما هم بشه
ما که کلا سیم ارتباطی هم نداریم تا اقلا یه پیام دعوتی فرستاده بشه!
در هر صورت برای ما هم دعا کنید!
التماس دعا
سفر بی خطر

سلام
انشاالله شما هم همت کنید و مشرف بشید (توی سفر مشهد به قسمت اعتقاد ندارم، آقا همیشه پایه هست فقط کافیه ما همت کنیم)

به به! بدون سیم هم که عالیه. به هر حال عصر، عصر wireless هست!
نائب الزیاره همه دوستان هستم

یامجیر

د دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:24

سلام.
خانم ما برای مولا و امام زمانشون...
چیزی که این شبا بی بهانه اشکمو جاری میکنه چیزیه که بین من و امام زمانم میگذره...

رفتید زیارت خیلی برای فرج دعا کنید.

سلام
...

گاهی این سه نقطه‌ها دنیایی حرف دارند

داود دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:26 http://yaran1388.blogsky.com

سلام امین جان

شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(ع) بر همه شیعیان جهان تسلیت باد.

سیدجان منو هم از دعای خیر در مشهد مقدس فراموش نکن.

انشاالله که همیشه در سفرهای زیارتی و سیاحتی باشی.

یا علی

سلام بر آقای حیدری عزیز
حتماْ به یاد همه دوستان عزیز وبلاگی خواهم بود.
عجب دلی دارم من، وسط امتحانات دارم میرم!

یاحق

کاوسی دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:37 http://mighat61.blogfa.com

سلام
خداقوت
درالگوپذیری شیرمردان ایرانی از شهادت صدیقه کبری باید ابتدا به این مطلب اشاره کرد که اگر چه فاطمه یک زن است ولی آنچه او را مقتدا ساخته است، کمال انسانی اوست و بدین خاطر، متعلق به عالم انسانیت است، ارزشهای انسانی اختصاصی به زن یا مرد ندارد و به تبع آن اسوه های انسانی نیز همین گونه اند. زهرا همچنان که بر زنان، تأثیر گذارده و اسوه آنان است، اسوه مردان نیز میباشد!
ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام تسلیت باد.
التماس دعا

سلام آقای کاوسی
احوالات شما؟!

در تائید فرمایشات شما به دوستان عزیز پیشنهاد می‌کنم سخنرانی دکتر انصاری رو درباره مقام حضرت زهرا(س) ببینند. دریچه نگاه دکتر فوق العاده است...حیف که اجازه ندارم براتون آپلود کنم

ما بیشتر التماس دعا داریم
یاعلی

س - ف دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:32

سلااام امین خان

اخ اخ اخ!!!
ببخشید٬شرمندم!!

ــــــــــــــــــــــــــ
امتحانا که امسال عجیب دارن اذیت می کنن.اعتکاف هم نمی تونم برم.روز دوم اش امتحان معادلات داریم!!

سلام
خدا صبرتون بده!
من نفهمیدم معادلات رو چطور پاس کردم...گویا امام رضا(ع) این درس رو خیلی وارد بود! سر جلسه ازش کمک خواستم و مسائلی رو حل کردم که خودم تعجب کردم!

موفق باشید

سیب دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 16:09 http://mehrmah.blogfa.com

سلام سید!
خیلی شرمنده، سرعت اینترنت خیلی افتضاح بود هر کاری کردم ایمیل کنم نشد !
باز هم شرمسارم!
راستی رفتی پیشه آقا سلام ما رو هم برسون.
خوش به سعادتت.
در پناه خضرت.

سلام حسین
ممنونم ازت که وقت گذاشتی، میبینی که به سورسش رسیدم!

یاعلی

ع.ر.وطن دوست دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:27 http://123tamam.blogsky.com

سلااام!

خوبی سید؟

شهادت خانوم رو تسلبت میگم !! بخصوص تو که پسرشون هستی!!
انشا...ا که قدرشو میدونی!

محرم بودن به حضرت افتخاریه!

یا علی

سلام فرمانده!
یه زمان داشتم به جمله آخرت فکر میکردم، حس غریبی داره...بیشتر حس وحشت!

سیدامیرحسام دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:17 http://www.shia-book.blogsky.com/

سلام..
این ایام رو تسلیت می گم سید...

آقا ما نه دعوا می کنیم! نه کتک کاری!
خوب بعضی ها همتشون بلنده!
انشاالله که بر سعادت و توفیقاتون اضافه بشه.

فقط رفتی گنبد آقا رو دیدی یه سلام از طرف من بده...
دستت درد نکنه امین.

قضیه نخودچی خورون رو هم در نظر داشته باشه!(خنده)

صبح نزدیک است و ...

سلام سید
از طرفت سلام بدم احتمالاً آقا می‌پرسه "خب؟ بعدش چی؟!" چی باید بگم؟!!!

البته با این کار دست آدم درد نمیگیره ولی به روی چشم! :):):)

دم شما داغ!
یاعلی

سیدامیرحسام سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:00

سلاااام پسرعمو...
امین جان، دیگه همه چیز توی همون سلام مخفی شده دیگه؟!!
شما هم که امانت دار خوبی هستی.

میگم جهت اینه اون "دستت درد نکنه" ما یه کم معنی پیدا منه! (خنده)
یه احترا هم به سلام آقا از طرف حقیر اتچ بفرمایید!

صبح نزدیک است و ...

سلااااااااااااااام پسر عموی گرامی

امرکم مطاع!
فعلاْ این فردا برای دور اول مسابقات بتن میرم تبریز، اگه زنده موندیم به روی چشم

یاعلی

رستگار سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:11 http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام

خوش به حالتون! منم امام رضا می خوام!

پیش خودمون می مونه میشه بگید چی کار می کنید که آقا این همه هواتونو داره؟!

شهادت بانوی بزرگمون رو هم خدمتتون تسلیت عرض می کنم!

شما که سید هستید و پیش خانوم فاطمه زهرا یه جایگاه ویژه دارید ازتون انتظار دعای ویژه داریمااا!

یا حق

سلام
"پیش خودمون می مونه میشه بگید چی کار می کنید که آقا این همه هواتونو داره؟!" هیچ جوابی ندارم براتون!

فکر کنم اینقدر دیر جواب دادم که باید ولادت ایشون و روز زن رو بهتون تبریک بگم!!! :):):):)

فاطمه چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 http://ghazal2005a.persianblog.ir

سلام

با تاخیر شهادت حضرت زهرا (س) رو خدمتتون تسلیت میگم .

خوش به سعادتتون . تشریف بردید دوستان رو هم فراموش نکنید . چه کنیم وقتی تو پی نوشت اولتون تذکر می دید که دعوا راه نندازیم مجبوریم بسیار آرام فقط التماس دعا داشته باشیم .

روزگارت باد شیرین !شاد باش

مهرگان چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:08

سلام حاج آقا

انشالله بعد از این سفر کربلایی بشین

التماس دعا

سلام علیکم!

بازم از این دعاها برامون بکنید!

التماس دعای ما دو تا بیشتره!

سیدامیرحسام چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:22 http://www.shia-book.blogsky.com/

سلاااام...

امین جان دست گلت درد نکنه...
انشاالله که یه بتونی بسازی که زلزله شونصد ریشتری هم بهش اثر نکنه!(خنده)

برات آرزوی موفقت دارم.
انشاالله...

صبح نزدیک است و ...

سلااااااااااام

(شوخی) استاد ما میگه وقتی دیدید این شرکت‌های بتن سازی جای "بتن" نوشتند"بتون" بدونید که(به پایان شوخی نزدیک میشوید!) طرف همین جوری یک شرکتی دور هم زده و هیچ سر رشته‌ای از علم بتن سازی نداره!(پایان شوخی!)

دانستنی‌ها: بزرگترین زلزله تاریخ زمین کمتر از 10 ریشتر بوده...

نمی‌دونم چرا به کامنت‌های تو میرسم حس شوخ طبعی‌ام زیاد میشه!
دمت شما داغ!

یاعلی

هدی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 http://elmoservat.blogfa.com/

سلام آقا سید امین
شهادت بانوی دوعالم رو خدمت شما تسلیت عرض میکنم ببخشید دیر خدمت رسیدم
خوش به سعادت شما که میرید پابوس امام رضا(ع)
اول برای ظهور حضرت خیلی دعا بفرمایید که میدونم چنین کاری رو می کنید و اخر از همه هم برای ما ....
التماس دعا

سلام خانم بنت الهدی
ممنون از لطف همیشگی‌تون

انشاالله فردا (سه شنبه) عازم هستیم،بهترین و به نظرم کامل‌ترین دعا همینه... دوستان عزیز رو فراموش نخواهم کرد
یاحق

مهدی.م پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:54

سلام سید جان خوبی؟
آقا من میرم حرم شاهچراغ شکایت!راستش و بگو غیر پارتی بازی چی کردی سید؟/
سید ما که روز وفات حضرت رفتیم استقبال سردار هاشمی جاتون خالی
خیلی خجالت کشیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
کلی هم هممون رو دعا کردم و ازشون قول گرفتم حتما دعامون کنن!مطمئنم حرفم رو شنیدن!
اجالتا ما هم داریم میایم تهران!انشالله
کنگره است اگه مشکلی پیش نیاد میام و برمیگردم
مورد دیگه!این خطط چشه؟
من که خطم رو قطع گذاشتم به دلائلیییییییییییییییییییی
چند شب پیش لپ تاپم درست در لحظه حساس سمینار نویسی سید ازتون کمک خواستیم نبودین!(البته همه دوستان رو بیدار کردم که به دادم برسن)!!!!!!!!!!!خلاصه مهندس سید بد روزگاری بود!
خیلی سلام برسون به حضرت
در پناه خدا
نوش جانت سفر

سلام
تشریف بردید سلام ویژه ما رو برسونید!
خوش به سعادت‌تون...خیلی دوست داشتم اونجا باشم...امروز هم در دانشگاه یادبود اردوی جنوب بود که حال و هوام رو عوض کرد.
دست شما درد نکنه که به یادمون بودید.
به هر حال تهران نباید از حجتش خالی بمونه! براتون آرزوی موفقیت کردم، نمی‌دونم دلیور شد یا نه!!!
به خاطر این اتفاق (لپ تاپ)باید به قوانین مورفی ایمان آورده باشید!!!

ممنون از حضور گرم‌تون
یاعلی

سید مجتبی شجاع الساداتی جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:23

دلم آقامو می خواد....تورو خداُ امین
به مادرمون....
به صبر پدرمون قسمت می دم امین....
دارم له می شم....

الوووووو...مجتبی خوبی؟!

سیدامیرحسام جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:23

سلاااام...
پسرعمو نتایج اولیه آمده ها...
خبر داری؟

انشاالله که شیرینی رو افتادیم...


صبح نزدیک است و ...

Oh my God!

س.ح شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:28

سلاام
من هم با تاخیر تسلیت میگم ایام شهادت حضرت رو..
عکس ها هم زیبا بودن..ممنون
ایشاالا که تو این سفر ما رو از دعا محروم نکرده باشین..
با امام رضا قرار داد امضا کردین شما...دی

یا علی

سلام
هنوز نرفتم که!!! انشاالله فردا عازم هستیم.
حتماً، به روی چشم!

یه قرارداد سفید امضا... و البته مرامی!
یاعلی

301040 دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:15 http://301040.blogsky.com

salam
konkoor
?

سلام گلم!
اون جور که دوست داشتم و زحمت کشیده بودم نتیجه نگرفتم... فعلاً ببینم چی میشه، تا انتخاب رشته باید صبر کرد.
به قول یک دوست:هر جور که صلاحه...
راستی تمام پست هات رو می‌خونم و از آخری هم جداً لذت بردم...
خدا به همرات
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد