الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

103-امان...

امان از تقوایی که با یک تق وا برود...

نظرات 9 + ارسال نظر
سید دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:26 http://bidmajnoon.blogsky.com/

سلام سیدجان

ای گفتی!


یاعلی علیه السلام

صبح نزدیک است و ...

سلام پسر عمو
تقوایت استوار!

۷شهر عشق چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:36 http://www.7shahreeeshgh.blogfa.com

به عنوان وبلاگ نگاه میکنم

درگیر می شوم با خودم...

الهی ...گاهی ..نگاهی...

فکر که میکنم انگار

این جمله را خدا باید بگوید

او که هماره مارا می نگرد...
این ماییم که

گاهی... باید یک نگاه بیندازیم
تا ببینیم نشانه هایش را...

در پناه خدا

سلام راهی هفت شهر عشق!
سر عنوان وبلاگ چند بار با دوستان صحبت کردم، کاملاً با این جملات شما موافقم ولی باید گفت نگاه داریم تا نگاه! نگاهی که خدا به بندگان خاص خود داره با نگاهش به من بنده گنهکار فرق میکنه... منظور من در انتخاب این عنوان درخواست اون عنایت خاص هست. البته میتونم بگم یه جورایی دعا برای پیشرفت معنوی خودمون هست، این ما هستیم که باید خودمون رو به بنده خاص خدا شدن نزدیک و نزدیک تر کنیم... و ما توفیقی الا بالله...

ممنون از اینکه سر زدید
یاحق

هدی شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:47 http://elmoservat.blogfa.com

سلام
چه جمله ی تامل برانگیز و هشدار دهنده ای!
ممنونم
التماس دعا

سلام و رحمت خدا
ما دو تابیشتر

حق یارتون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:02

این یه خط جمله، برا چند دقیقه ای بدجوری فکرمو پرواز داد
امان ...

سلام سعید سعید ما!
ای امان!

سعید سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:04

غرض عرض سلام و ارادت بود
که در پیام قبلی فراموش شد
دلتنگتم
مخلص

دو تا بیشتر حاج سعید

ارادتمند

داود جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:24

سلام امین جان
امان و صد امان...فقط پناه میبریم به خودش.
راستی آخرین یادداشت را قرار نبود منتشر کنم...اشتباهی شده بود ... این بود که حذفش کردم...ببخشید
التماس دعا

سلام آقای حیدری
آی امان!
یادداشت به اون خوبی! چرا حذفش کردید؟!

دو تا بیشتر

کاوسی جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:23


السلام ای حضرت سلطان عشق
یا علی موسی الرضا ای جان عشق
السلام ای بهر عاشق سرنوشت
السلام ای تربتت باغ بهشت
ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان،
حضرت رضا(ع) بر شما مبارکباد.
شاد باشید.

اقا سید این جملات تامل بر انگیز و زیبا از تراوشات ذهنی خودتونه؟ احسنت

سلام بر جانباز دلاور، استاذنا کاوسی
حضرت رضا(ع) نگهدارتون

این جمله خاص نه جناب کاوسی، جایی شنیده بودم و مثل شما ازش لذت بردم؛ گفتم دوستان هم بی نصیب نمونند

خیلی دعا بفرمائید

س.ح شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:12

salam
eidetun mobarak

سلام و رحمت خدا
اعیاد گذشته و آینده بر شما مبارک :):)

کاغذ و قلم یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:30 http://penandpaper.persianblog.ir

می ترسم از خودم

از چیزی جز اعمال‌مون نباید بترسیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد