الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

الهی... گاهی... نگاهی

"ای پیامبر! همانا ما نگاه منتظرت را به آسمان می‌بینیم..." (بقره-144)

105- غدیر...

همیشه یادت باشد...وقتی انگشت اتهام را به سوی کسی می‌گیری، یک انگشت تو به سوی اوست و سه انگشت اشاره به خودت دارد! پس هیچ‌گاه خود را منزه ندان...

 

پ.ن: علی(ع) چنان به عدالت بین همگان(آشنایان، دوستان، دشمنان و خویشان و خود) عمل کرد که تردیدی در قبول عدل بعنوان والاترین وظیفه انسان پس از درک توحید نمانده است... عید حق‌طلبی و عدالت رو به همه‌تون تبریک میگم.

نظرات 14 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:19

من تشکر میکنم!

[ بدون نام ] جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:42

انشاالله رکود محتوایی وبلاگ از مشغله باشد!

سلام
چه عرض کنم!

حامیم شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:31 http://mehrmah.blogfa.com

امام رضا علیه السلام فرمودند: عید غدیر روز تبریک و تهنیت است هر وقت مومنی برادرش را ملاقات کرد چنین بگوید:
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین و الائمه علیهم السلام
عید تون مبارک

سلام
عید شما هم مبارک
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین و الائمه علیهم السلام

[ بدون نام ] شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:18

به مخاطب هم عرض کردن لازم نباشد، به درگاه الهی لازم است.

دیده شده گاه برای جذب، غرق حاشیه ها شده اند افراد، طوری که بازآمدن سخت شود.

شاید هم فقط گمانه زنی است. البته گمانی هم برده نشده. من باب تذکر!

سلام
خیلی متوجه منظورتون نشدم... من این وبلاگ رو برای جذب مخاطب نمی‌نویسم... نکته‌ای گاه به ذهنم میرسه و اینجا ثبتش می‌کنم، همین و بس... حالا نمیدونم قبلاً چطور بوده که الآن رکود پیدا کرده!

هدی شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:23 http://elmoservat.blogfa.com/

سلام آقا سید
عید غدیر رو به شما سید بزرگوار تبریک عرض میکنم
ازتون التماس دعا دارم.

سلام و رحمت خدا
ممنون، عید شما هم مبارک باشه انشاالله
همه‌مون به دعای خیر هم نیاز داریم
یاعلی

مریم شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 16:55

سلام.عید ولایت برشما سید بزرگوار مبارک...عیدی لطفا این حقیرو با اسم مریم بعد از نماز دعا بفرمایین به شدت محتاج دعا هستم...ببخشین سفارش میدما...خواهش میکنم....ایشالا دعای شما مستجاب بشه.

علیکم السلام!
خیلی ممنون و متشکر، انشاالله نورانیت این عید شامل همه‌مون بشه
امرکم مطاع!

در پناه حق

کاغذ و قلم شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:25 http://penandpaper.persianblog.ir

سلام.
عیدتون مبارک

سلام علیکم
همچنین بر شما، انشاالله این اعیاد منشا خیر و برکت براتون باشه

یا علی

سید شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:18 http://bidmajnoon.blogsky.com/

سلام پسرعمو
آقا عیدت مبارک باشه...

میگم با توجه به نوسانات دلار و ریال (این حرف اصلا سیاسی نبود!) الان نرخ عیدی اون ورا چند هست؟!

عیدی ما رو کنار گذاشتی که؟!

راستی اگه رفیقمون دیدیش سلام گرم برسون.

صبح نزدیک است و ...

سلام سید خدا
عید شما مبارک‌تر باشه

ما شما رو ببینیم، عیدی که سهله از اون بیشتر رو هم تقدیم‌تون می‌کنیم{خنده}

ژنرال ترفیع گرفته و نمیشه پیداش کرد چند روز پیش برادرش رو دیدم و عرض ارادتی از این طریق خدمت‌شون کردیم

کاش صبح نزدیک باشد سید...

[ بدون نام ] شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:20

این داستان اتهام کردنای خیلیا تمومی نخواهد داشت!!


صبح نزدیک است و ...

داستان که چه عرض کنم، رمانه!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:00

اگه منظورتون از اتهام کردن، دو کامنت قبلی بود.
فکر میکنم اشتباه برداشت شده.
فکر میکردم از فهوای کلام مقصود روشن است.
هدف اتهام نبود در هرحال!

کلاً فضای مجازی همیشه پر از سوء تفاهم است! خیلی سخت نگیرید

سعید شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:00

اس ام اس که زدی
اول خیلی خوشحال شدم
بعد حالیم شد چه دلم تنگه برات
بعد یادم اومد خیلی وقته نیومدم این ورا
بعد اومدم
بعدش دیدم مث اینکه خودتم گرفتاری، زیاد نمیای این ورا
بعدش الانم در خدمت شمام
بعدشو دیگه خدا بخیر کنه!!!

علیک سلام!
یعنی دمت گرم سعید!
واقعاً خدا بعدش رو بخیر کنه

کاوسی پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:01 http://mighat61.blogfa.com

آبروی حسین به کهکشان می ارزد
یک موی حسین بر دو جهان می ارزد
گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست
گفتا که حسین بیش از آن می ارزد.
محرّم، زیباترین نگارخانه در قلب هستی است که زمین و آسمان و ملک و ملکوت و عرش و فرش را شگفت زده کرده است.
نام حسین(علیه السلام) را مشعل راهمان می کنیم تا در بیراهه های پرپیچ و خم گمراهی، گم نشویم.
فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت باد.

نصر سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:16 http://nasr1212.blogfa.com/

باعرض سلام
پاسخ گوی سوالات وشبهات اعتقادی هستیم.

علی محمد فلاحی شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:01 http://بر بلندای دل

از همه مطالب وب شما استفاده میکنم .....این انگشت اتهام جدا متن ان تن ادمی را میلرزاند ...ما جانشین ان ارامبخش مهربان بر روی زمینیم ...ما خودمان را کامل نمیشناسیم و... وای بر انگشت اتهاممان... منتظر دیدار شما در ساتمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد